خاندوزی:

مانده حقوق کارمندان و یارانه نقدی اردیبهشت امروز پرداخت می شود

مانده حقوق کارمندان و یارانه نقدی اردیبهشت امروز پرداخت می شود

به گزارش لباس نو، وزیر اقتصاد اظهار داشت: در حوزه پرداخت مالی، تمام حقوق های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه های نقدی پرداخت شده و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.



به گزارش لباس نو به نقل از مهر، احسان خاندوزی در یک برنامه تلوزیونی پس از خبر شهادت رئیس جمهور، اظهار داشت: جلسه فوق العاده هیأت وزیران ۷ بامداد امروز با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و با عنایت به مشی آیت الله رئیسی در خصوص استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای هیأت دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خویش را در جلسه هیأت وزیران عرضه کردند.
خاندوزی اظهار داشت: وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خویش را عرضه کردند و به حمدالله چه در تأمین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تأمین و عرضه خدمات وجود ندارد.
به گفته وزیر اقتصاد، در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی خزانه داری تمام حقوق های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.
وی افزود، به لحاظ گزارش وضعیت شاخصهای اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش های اقتصادی می باشد و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا انتهای دوره مأموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد.
خاندوزی اظهار داشت: گزارش ها به معاون اول عرضه خواهد شد و در صورت احتیاج به تدابیر فوریتی، این اتفاق رخ خواهد داد.


منبع:

1403/03/01
08:54:17
5.0 / 5
925
تگهای خبر: اقتصاد , اقتصادی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
لباس نو